Dansk Bibel-Institut

Hvem skal tage over i det kirkelige arbejde i næste generation? På Dansk Bibel-Institut arbejder vi med at uddanne unge til aktiv tjeneste i menigheden og i mission

Dansk Bibel-institut arbejder for, at menigheder i hele Danmark bliver præget af glæde over evangeliet, tillid til Bibelen og kærlighed til mennesker. Dansk Bibel-Institut er et uddannelsessted for teologistuderende, religionsstuderende og folk der vil arbejde med mission, eller kvalificere sig til at arbejde i menigheden. DBI er en videnskabelig institution, der forsker i det kristne budskab og dets konsekvenser i vores tid. Det betyder, at vi er en stemme i den kirkelige og folkelige debat. Det kristne budskab er aktuelt, og højst relevant at lytte til - også i dag!

Gaver givet til Dansk Bibel-Institut går til give en solid teologisk uddannelse til kommende præster, missionærer og menighedsmedarbejdere. Gennem Dansk Bibel-Instituts aftale med Fjellhaug International University College kan vi på uddannelsen FIUC-CPH tilbyde:

• Bachelor i klassisk teologi og mission for kommende præster og forkyndere

• Bachelor i praktisk teologi til kirke- og kulturmedarbejdere og ansatte i kristne organisationer

• Enkeltfag (nærværsstuderende) og netstudier (online – betalingsstudier)

For mere information om uddannelserne: Se www.fiuc.dk

Periode 5: Forårstid, påske

Giro 5215900